1. Niniejszy regulamin określa warunki zgłoszenia oraz uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez:

    INTIMEX sp. z o.o. sp. k. ul. Egejska 19 lok. 39, 02-764 Warszawa, NIP PL5361919431, REGON 361585937, tel. +48 22 6687465

  2. Szczegółowe informacje o organizowanych szkoleniach znajdują się intimex.com.pl.
  3. Koszty podróży uczestnika / uczestniczki szkolenia pokrywa uczestnik / uczestniczka.
  4. Koszt szkolenia wynosi 2.000 złotych brutto. Cena zawiera koszt szkolenia, wyżywienie i zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym od czwartku do soboty dla uczestnika kursu.
  5. Opłata szkoleniowa winna być wniesiona wyłącznie poprzez system płatności elektronicznych dostępny na stronie intimex.com.pl w linku dostępnym w bloku szkolenia stacjonarne.

§ 2 Zgłoszenia na szkolenie

  1. Uczestniczką / uczestnikiem szkolenia jest osoba zgłoszona na szkolenie poprzez przesłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie intimex.com.pl, która dokona wymaganej płatności w systemie płatności elektronicznych dostępnych na stronie intimex.com.pl.
  2. Uczestnicy zobowiązani są do wypełnienia całego formularza.
  3. Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest jednoznaczne z zaakceptowaniem terminu określonego w formularzu zgłoszeniowym, zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji oraz niniejszego regulaminu.
  4. Ilość miejsc na każde szkolenie jest ograniczona. O wpisaniu na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń uczestników, którzy dokonali płatności z niniejsze szkolenie.
  5. Przyjęcie zgłoszenia zostanie potwierdzone przez Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  6. Przyjęcie odpłatności zostanie potwierdzone przez system płatności elektronicznych Przelewy24.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej.

§ 3 Rezygnacja ze szkolenia

  1. Rezygnacji ze szkolenia, max. do 30 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, należy dokonać przesyłając do Organizatora pismo informujące o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu, e – mailem na adres usg@intimex.com.pl.
  2. Za datę rezygnacji ze szkolenia uznaje się datę wpływu maila do Organizatora.
  3. W przypadku wpłynięcia maila do Organizatora w dniu wolnym od pracy za datę wpływu uznaje się następujący po nim dzień roboczy.
  4. W przypadku rezygnacji uczestnika ze szkolenia w czasie krótszym niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych lub w przypadku zgłoszenia się niewystarczającej liczby uczestników na 30 dni robocze przed terminem szkolenia.
  6. W przypadku odwołania szkolenia z winy Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje, o tym fakcie każdego z uczestników, oraz zwróci pobrane opłaty za uczestnictwo w szkoleniu.

§ 4 Warunki uczestnictwa

  1. Uczestnicy zobowiązani są do punktualnego przybycia na szkolenie, które odbywać się będzie w hotelu Hotel SPA Dom Zdrojowy, ul. Kościuszki 2A, 84-140 Jastarnia.
  2. Szkolenie trwa od 17 do 19 października 2024 r.
  3. Szkolenie rozpoczyna się o godzinie 20.00 a kończy ok. godz. 13.00.
  4. Organizator zapewnia uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe, certyfikaty, nocleg w hotelu, posiłki i przerwy kawowe.
  5. Każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  6. Uczestnicy zobowiązani są do podpisania listy obecności, odebrania materiałów szkoleniowych i certyfikatów.

§ 5 Ochrona danych osobowych

  1. Wypełniając formularz zgłoszeniowy uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( t. j. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.).
  2. Uczestnikom przysługuje prawo do wglądu w treść swoich danych osobowych, do dokonania ich zmiany oraz żądania ich usunięcia.
  3. Wypełniając formularz zgłoszeniowy uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku przez Organizatora.

§ 6 Reklamacje

  1. Każdy uczestnik ma prawo do składania reklamacji dotyczących usług szkoleniowych w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia szkolenia.
  2. Reklamacje usług szkoleniowych można zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym lub w formie elektronicznej e-mailem (biuro@intimex.com.pl) , na tradycyjny lub elektroniczny adres firmy – INTIMEX Sp. z o.o. Sp. k. ul. Egejska 19 lok. 39, 02-764 Warszawa.
  3. Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych liczonych od momentu jej przekazania informacji o powstałej nieprawidłowości. W przypadkach szczególnie skomplikowanych czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
  4. Decyzja dotycząca reklamacji z ewentualną propozycją rekompensaty w przypadku, gdy reklamacja jest zasadna, zostanie przesłana składającemu reklamację pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.

§ 7 Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.
  2. Wprowadzone zmiany będą na bieżąco publikowane intimex.com.pl.
  3. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.