- Niniejszy regulamin określa warunki zgłoszenia oraz uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez:
INTIMEX sp. z o.o. sp. k. ul. Egejska 19 lok. 39, 02-764 Warszawa, NIP PL5361919431, REGON 361585937, tel. +48 22 6687465
- Szczegółowe informacje o organizowanych szkoleniach znajdują się intimex.com.pl.
- Koszty podróży uczestnika / uczestniczki szkolenia pokrywa uczestnik / uczestniczka.
- Koszt szkolenia wynosi 2.000 złotych brutto. Cena zawiera koszt szkolenia, wyżywienie i zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym od czwartku do soboty dla uczestnika kursu.
- Opłata szkoleniowa winna być wniesiona wyłącznie poprzez system płatności elektronicznych dostępny na stronie intimex.com.pl w linku dostępnym w bloku szkolenia stacjonarne.
§ 2 Zgłoszenia na szkolenie
- Uczestniczką / uczestnikiem szkolenia jest osoba zgłoszona na szkolenie poprzez przesłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie intimex.com.pl, która dokona wymaganej płatności w systemie płatności elektronicznych dostępnych na stronie intimex.com.pl.
- Uczestnicy zobowiązani są do wypełnienia całego formularza.
- Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest jednoznaczne z zaakceptowaniem terminu określonego w formularzu zgłoszeniowym, zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji oraz niniejszego regulaminu.
- Ilość miejsc na każde szkolenie jest ograniczona. O wpisaniu na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń uczestników, którzy dokonali płatności z niniejsze szkolenie.
- Przyjęcie zgłoszenia zostanie potwierdzone przez Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Przyjęcie odpłatności zostanie potwierdzone przez system płatności elektronicznych Przelewy24.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej.
§ 3 Rezygnacja ze szkolenia
- Rezygnacji ze szkolenia, max. do 30 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, należy dokonać przesyłając do Organizatora pismo informujące o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu, e – mailem na adres usg@intimex.com.pl.
- Za datę rezygnacji ze szkolenia uznaje się datę wpływu maila do Organizatora.
- W przypadku wpłynięcia maila do Organizatora w dniu wolnym od pracy za datę wpływu uznaje się następujący po nim dzień roboczy.
- W przypadku rezygnacji uczestnika ze szkolenia w czasie krótszym niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych lub w przypadku zgłoszenia się niewystarczającej liczby uczestników na 30 dni robocze przed terminem szkolenia.
- W przypadku odwołania szkolenia z winy Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje, o tym fakcie każdego z uczestników, oraz zwróci pobrane opłaty za uczestnictwo w szkoleniu.
§ 4 Warunki uczestnictwa
- Uczestnicy zobowiązani są do punktualnego przybycia na szkolenie, które odbywać się będzie w hotelu Hotel SPA Dom Zdrojowy, ul. Kościuszki 2A, 84-140 Jastarnia.
- Szkolenie trwa od 17 do 19 października 2024 r.
- Szkolenie rozpoczyna się o godzinie 20.00 a kończy ok. godz. 13.00.
- Organizator zapewnia uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe, certyfikaty, nocleg w hotelu, posiłki i przerwy kawowe.
- Każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
- Uczestnicy zobowiązani są do podpisania listy obecności, odebrania materiałów szkoleniowych i certyfikatów.
§ 5 Ochrona danych osobowych
- Wypełniając formularz zgłoszeniowy uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( t. j. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.).
- Uczestnikom przysługuje prawo do wglądu w treść swoich danych osobowych, do dokonania ich zmiany oraz żądania ich usunięcia.
- Wypełniając formularz zgłoszeniowy uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku przez Organizatora.
§ 6 Reklamacje
- Każdy uczestnik ma prawo do składania reklamacji dotyczących usług szkoleniowych w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia szkolenia.
- Reklamacje usług szkoleniowych można zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym lub w formie elektronicznej e-mailem (biuro@intimex.com.pl) , na tradycyjny lub elektroniczny adres firmy – INTIMEX Sp. z o.o. Sp. k. ul. Egejska 19 lok. 39, 02-764 Warszawa.
- Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych liczonych od momentu jej przekazania informacji o powstałej nieprawidłowości. W przypadkach szczególnie skomplikowanych czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
- Decyzja dotycząca reklamacji z ewentualną propozycją rekompensaty w przypadku, gdy reklamacja jest zasadna, zostanie przesłana składającemu reklamację pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.
§ 7 Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.
- Wprowadzone zmiany będą na bieżąco publikowane intimex.com.pl.
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.